serdecznie zapraszam na moje pierwsze candy!

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Świąteczne kompozycje ;)

Znowu miałem przerwę ... ale to już chyba tak będzie ze te notatki nie będą pojawiały się regularnie :P

Idą święta... przysypało śniegiem... ale zaraz.... to Wielkanoc ! ta pogodna jest śmieszna....
Jak przed każdymi świętami trzeba sprzątać, myć okna i prać dywany ;) ale to już jakby nie moja sprawa :P
ja zająłem się oprawą wizualną! Postawiłem w tym roku na minimalistyczne kompozycje ze stokrotek a moja siostra zrobiła na szydełku świetne bąki, które dodają temu wszystkiemu wiosennego smaczku ;) w sumie zrobiłem 10 kompozycji... raczej podobnych... wykorzystałem ok 20 stokrotek, kompozycjami obdarowałem rodzinę i przyjaciół :)





PS. Jak wspominałem już niedługo pojawią się rzeczy wykonane na szydełku. A teraz pochwale sie jeszcze ze wysiałem 9 ziół które stworzą rabatę ziołową na mojej działce, wybrałem zioła używane często w kuchni takie jak melisa, mięta, bazylia, oregano, majeranek, koperek, szczypiorek, rozmaryn i czosnek niedźwiedzi (część z nich jest wieloletnia, co mnie cieszy,  część niestety jednoroczna... i będę musiał je uzupełniac co roku :) )... ciągle jeszcze szukam ziół, które wyglądały by cudownie w "moim małym ogródku".

Pozdrawiam Emek ; )


3 komentarze:

  1. Ale się zrobilo kwieciście u Ciebie :)
    Czekam niecierpliwie na szydełkowe prace :)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama bym chciała takie stokrotki - śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie czekam na szydełkowe prace.
    A ... stokrotki na prawdę sliczne:)

    OdpowiedzUsuń