serdecznie zapraszam na moje pierwsze candy!

poniedziałek, 19 listopada 2012

Świąteczne Candy!!

Uwaga, uwaga!! Ogłaszam pierwsze Candy na moim blogu!!  

 Z racji tego, że idą święta.. jak wiadomo święta wiążą się od lat z otrzymywaniem upominków.. pomyślałem, że miło będzie obdarować kogoś tak po prostu. Wiadomo, że prezenty, które sami wykonamy sprawiają jeszcze więcej przyjemności drugiej osobie.

W paczuszce znajdzie się coś związanego ze świętami, z mojego hendmejdu, działu florystyka. Coś słodkiego i różnego rodzaju przydasie ;) 

 



1) Chęć udziału w zabawie zgłaszacie poprzez dodania w komentarzu odpowiedzi na pytanie: z czym kojarzy wam się "moja twórcza pakamera"? W komentarzu zostawiacie również swój adres bloga.
2) Umieszczacie mój banerek na swoim blogu, wraz z linkiem zwrotnym do mojego bloga.
3) Oczekujecie na wyniki zabawy :)


  Gorąco zapraszam, szczególnie, że jest to moje pierwsze CANDY !!

11 komentarzy:

  1. to ja staję w kolejce jako pierwsza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...moją twórczą pakamerą jest mój "garaż" w którym tworzę dzieła florystyczne ciemną nocą przy pięknej muzyce...sama samiusieńka...

      Usuń
  2. Ustawiam się w kolejce i zaciskam oby dwa kciuki , których brak pewnie mi nieco życie utrudni ale czegóż nie robi się dla osiągnięcia wymarzonego celu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja również staje w kolejeczce.. a co do Twojego pytania to czy chodzi Ci o "moja twórcza pakamaera" jako o Twój blog? czy o moją twórczą pakamere?? Bo chyba nie bardzo rozumiem...
    Jeśli chodzi o Twoją twórczą pakamerę to kojarzy mi się z Twoim własnym kątem gdzie tworzysz swoje cuda..

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie stanę w kolejce :D
    Więc "moja twórcza pakamera" kojarzy mi się w fantazją ,spełnianiem tego o cię w życiu interesuje , pasjonuje oraz daje pomysły na tworzenie własnych cudów .

    Zapraszam do mnie http://moja-pasja-moj-swiat.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się :) trafiłam do Ciebie przypadkiem i z chęcią zostanę jako obserwator, tak przejrzałam co tworzysz... i powiem szczerze że od teraz "moja twórcza pakamera" będzie mi się zawsze kojarzyła z ulicą Sezamkową i Kubusiem Puchatkiem ;) koszulki fantastyczne, świetne i niebanalne :)

    banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam!
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po "słodkości" :)
    "moja twórcza pakamera" kojarzy mi się z Twoim blogiem i tym co tworzysz.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja się ustawię w kolejce :-)
    " moja twórcza pakamera " kojarzy mi się z pomieszczeniem gdzie panuje taki artystyczny nieład ale zarazem można znaleźć prawdziwe perełki robione ręcznie w różnych technikach ...
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. również chciałabym się zgłosić :)

    "moja twórcza pakamera" kojarzy mi się miejscem, gdzie powstają mniejsze i większe cuda, stworzone tylko za pomocą ludzkich rąk :)

    hand-megi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    Moją twórczą pakamerą jest głównie lewa strona kanapy gdzie siedzę sobie i haftuję. Pod nogami mam krzesło, a na poduszkę gdzie kładę schematy :).

    OdpowiedzUsuń